tillbaka till som det ska vara

Skolan börjar närma sig så det gäller att ta vara på dagarna som är kvar nu alltså! Igår så jobbade jag 11.30 -16.00 vilket var slit men pengarna rullar in som dem ska.. Älsklingen kom hem igår också!! EXTREM LYCKA! Träffade upp han och Alamin runt 7 och körde en efterlängtad buffé på Dragon Palace där jag även fick träffa Lena som jag inte träffat på superlänge, hon åker tillbaka till Kenya idag.. Futting! Efter buffé kom Lovisa och vi drog till Hemköp för att lagra upp med gottis. Drog en filmkväll i lägenheten och somnade skön i älsklingens famn. Kan inte blivit bättre!

Är i längeheten nu all alone och snart kommer mamma, robban och milad och hämtar upp mig sen blir det myskväll i Vänge. Vi snackar fruktsallad och hela köret kära vänner. Nu ska jag packa, pz.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0