Finnö

Idag så har jag hjälpt mamma att sortera ut en massa kläder som hon haft i flera år! Snart ska vi åka upp till gränby och köpa en bikini och kanske en bh åt mig till resan imorgon. Vi ska även lämna av Wille hos morbror, jag kommer inte få se Wille på en hel vekca? Om jag känner mig själv så kommer jag säkert ta båten från Finnö, som tar ungifär 12 timmar, för att jag kommer sakna honom så mycket! Ja just det, imorgon så åker jag, mamma, robert, linda, ronja, helena och per till finnö som är en ö utanför åland. Tredje året i rad nu som vi åker men i år ska även syster med så det ska bli kul. Vi är bort en vecka om två dagar om man ska vara exakt. Jag och ronja firar våran två års dag då, haha. Det låter som vi är gift men nej, det var på Finnö för två år sen som vi lärde känna varandra. Och tänk så bra vänner bli blivit efter det! (rätting) BÄSTAVÄNNER. Vi hörs om en vecka. Peace emma

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0