Hemma & full av underbara minnen

Hemma från en underbar vecka på finnö med Ronja, Linda, Mamma,Robert, Helena och Per..



Dagen då vi anlände gick jag och ronja upp till våran egna älsklingplats på hela finnö. Lika fint som alltid.



Det blev en promenad runt ön då vi kollade på solnedgången.



Jag och ronja hittade vår egna plats där vi kunde bara för oss själv och njuta av solen.





Jätten och jungfrun.



En dag la vi nät och då stod jag och ronja ansvariga för rensandet. 11 abborrar och 1 sik.
"Lika som bär?"



En kväll så övertog jag ronjas kamera och började kittlahenne. Någonting som hon inte tyckte var särskilt skönt, men det är något man får stå ut med om man är kompis med emma. Mamma och Robert fick också vara med på ett foto.



Jag och ronja fick en knasig idé att vi skulle ta en promenad upp på berget och kolla på solnedgången i regnet. Det blev mycket flams och roliga videos. Här leker jag mask filten men jag ser mest ut som ett litet barn.



Jag saknar alla stunder vi låg inne på vårat rum och läst medans dem andra sov.
När jag hör din röst.
Låt den rätte komma in.
14 år till salu.



Vi tog en egen liten utflyckt till Ängsö och ön var full med får och dess avföring.



När solen var framme igen efter några dagars kurra gömma så tog vi alla en utflyckt till Sälsö. Där njöt vi av sol, bad och grillning.


Nu får vi vänta ett år tills det är dags igen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0