Solen... ett minne

Nu ligger jag i min stuga och har precis blivit väckt av storasyster som sitter på bussen till Uppsala. Men det var nog ganska bra att för en gångs skull gå upp lite tidigare. Snart ska jag gå upp till huset och hämta frukost och sen kolla klart på Pirates of the Caribbean. Har alla tre filmerna med mig så det kanska blir ett slaps POC-dag för mig eftersom att vadret är lite sådär. Hoppas på att solen kommer fram bakom molnen. Saknar alla så mycket och när jag kommer hem på måndag så vill jag träffa alla så planera inte in något på den kommande veckan. Felicia åker till Turkiet snart också, hur ska jag klara mig utan henne? ♥


Kommentarer
felicia

emma du är paxad av mig ! jag va först alla tror jag :D(A)<33

2009-07-31 11:11:03
URL: http://feliciagustafsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0