AV TVÅ FILMER.. VAR TVÅ DÅLIGA

Kom precis hem från Felicia som jag åkte till efter jobbet så det har varit en heldag i Kåbo.

Planerna var när jag kom dit så skulle vi gå och hyra film. Felicia hade hittat en ställe där det var superbilligt, our secret place, så vi gick dit och hyrde två filmer.. Men jag tror vi drog två nitlotter för ingen av dem var speciellt bra men det var mysigt i alla fall. Men vi hade lite trubbel att ta oss till videoställer, hehe



I mellan filmerna så tog vi en promenad..


...och sen gjorde vi kvälls smörgåsar :)


Kommentarer
felicia

hahah lägg upp dom andra videosarna :D men inte den när jag pratar engelska :P hahaha

2010-08-10 23:16:14
URL: http://feliciagustafsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0