ÖREGRUND FÖR SISTA GÅNGEN SOMMAR 2010, SAD SAD GOOD..

Hemma från Öregrund nu och det har varit en kul, mysig och skrämmande helg. En hel del beror nog på att Felicia tog en buss till mig mitt i natten i fredags för att göra mig sällskap under helgen.


FREDAG

Middag på Gräsö

Marcus

 Min och Felicias stuga

LÖRDAG


Cyklade in för att kolla på Roslagsloppet, hur mycket folk som helst! 

Målet

Felicia köper gottis


Sen på lördag kväll så blev det verkligen OVÄDER, riktigt läskigt. Jag brukar tycka oska och blixtrar är mysigt men det var det inte nu.






Vänta ett tag så kommer det, och jag vet att vi verkar som riktiga töntar men det blev lite sceary när det man stod på började vibbrera ;)

SÖNDAG


Felicia och jag började bråka så och hoppade ur bilen och sprang till en mack (och lämnade filmen vi hyrde, the valentine's day) :)


Kommentarer
felicia

hahah aa vi blev fett sura!!!

2010-08-08 20:19:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0