HATA ÄR ETT STARKT ORD..

.. men jag hatar verkligen min dator!! Går inte att få in bilderna från min kamera så Robban ska ta hem sin jobbdator imorgon så dem kommer upp på bloggen då.

Var hem till Felicia efter skolan idag nämligen :) Tog lite "fina" bilder där. Åkte med mamma och syster hem, mamma har ögoninflamation. Ronja hade det när hon var här sist så mammsen har blivit smittade. HOPPAS JAG INTE BLIR DET FÖR DÅ DÖR JAG! Kan inte ens kolla mamma i ögonen, helt blodigt och var'it! URSCH!! Men det "roliga" är att jag är så här överkänslig så jag typ "DUSCHA OFTA", "TVÄTTA HÄNDRNA", RÖR INTE DET" men vissa lyssnar inte. Jag sa till Robert att inte typ pussa henne för då kommer han bli smittade men han lyssna inte så oups! Titta vem som blivit smittade nu, ROBERT! MOHAHA.. skyll dig själv säger jag bara :)

Nu ska jag kolla på Fångarna på fortet, älskade det när jag var mindre!

Kommentarer
felicia

AKTA DIG FÖR DOM!!!!!

2010-08-24 20:25:20
URL: http://feliciagustafsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0