IN BEAD

Kom hem ifrån att varit hemma(?). I alla fall, var en jätte härlig kväll ute på verandan med tjocka släckten. Mamma var nöjd över alla presenter, av mig och Linda fick hon presentkort på spa-massage för henne och oss. Ska bli hur skönt som helst!!

Nu ligger jag i sängen, sminket är bort tvättat och pyjamasen är på. Nu väntar jag bara på att Sex and the city x2 ska börja och sen blir det nog att sova. Alarmen står på sju.

Mamma fick ett rim från mig och Linda som hörde till presenten..

Det är inte som du tror,
det här är inga högklackade träskor.
Det är inte en resa till ett tropiskt land,
inte heller något du kan få direkt i din hand.
Men detta är något vi också tror du vill ha, vi vill bjuda dig på...


Sista ordet ska va SPA.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0