ONÖDIG FAKTA

En morgon, ett jobb och en telefonsamtal med Felicia senare ligger jag i sängen och bloggar om hur min dag varit.


Finns en hel del sköna gamlingar på jobbet och en utav dem, Kurt, ska alltid knäppa kort på mig (gamlingar och deras kameror) och idag fick jag tillbaka ett kort han tog på mig förra veckan som han skrivit ut. Ser hemsk ut på det men jag tyckte det var lite gulligt i alla fall. 
Sen kom det lite smörningar om att jag var vacker och det är aldrig fel att höra hur stor lögnen än är :) Glömde dock kortet på jobbet men får visa det på bloggen imorgon om jag kommer ihåg det. 



 


Saknar min hundis!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0