RÖDA DOJJOR

Jobbet var, tro det eller ej, riktigt kul idag tack vare mina roliga arbetskamrater.

Efter jobbet åkte jag mer på stan med hela min packning, från en och en halv vecka hos pappa, och träffade Lovisa. Det var evigheter sen vi senast såg så det var riktigt kul att se henne igen! Vi satt och pratade en lång stund på Storken men sen så gick vi och beställde tid åt henne på Darkwell och sen gick vi till Skopunkten för att kolla in lite dojjor.
Mina vit convers är "lite" utslitna (men jag är imponerad att dem fortfarande är i en del efter totalanvändning i vintras) så jag tänke kolla efter ett par liknande vita men jag kom hem med...



Röda :)


Kommentarer
Nattuzz

när man har någon som jeanette på jobbet blir det roligt, för det mesta

HEJ EMMA

2010-08-13 11:58:36
URL: http://nattuzz.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0