TACK ROBERT OCH MAMMA, TACK..

Nu ska jag berätta om min underbara morgon.

Jag skulle ta en sovmorgon för att jag behövde sova. Detta gick inte Mamma och Robert med på utan när dem skulle sticka iväg runt sju så kom dem inte i mitt rum och seriöst skrek och rufsade till mitt hår och massa. Sen försvann robert, så då skulle jag försöka komma tillbaka till mig skönhetssömn men efter  en halv minut så har jag vatten i ansiktet. Fan vad man kan va jobbig ibland alltså.

Och det slutade inte där, dem tvingade ner mig och säga hej då och inte orkade jag gå upp hela 16 trappsteg till min sköna säng så jag har sovit i soffan hela morgonen.

Nu ska jag gå ut och lägga mig lite i solen och hoppas på lite färg

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0