HAPPY BIRTHDAY!

tjohoj

Kan börja med att säga att måndags morna inte är min grej. Hade lite problem i morse så jag missade bla bussen. Yeay! Men tur är att mina lektioner på måndagar är helt okej, svenska, hk och sy- slöjd. På hk så gjorde vi massor med olika kakor och bakelser. Hur gott som helst! Men man gick ganska illamående därifrån..

När vi kom tillbaka till skolan så fick vi höra att vi fick åka hem så det var VERY GOOD. Hade tänkt att gyma efter skolan men Elina övertalade mig att låta bli ;) Nu ligger jag och degar i soffan och om ett tag kommer pappa oh då blir det IKEA.

Ble blä blo.. See ya


Grattis på födelsedagen super söta Lovisa Hoffman!! ♥


Kommentarer
Anonym

tack äääääääälskling

2010-03-29 20:25:13
URL: http://peerla.blogg.se/
Anonym

HAHAHHAA så jäkla attraherande bild

2010-03-30 18:06:26
URL: http://peerla.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0