Felicia & Emma

Måste erkänna att skolan var OKEJ. Tre lektioner och slutade kl. två. Tyvärr så var inte Elina i skolan så jag vill bara säga FRYA PÅ DIG STUMPEN! Efter skolan så följde Felicia med hem till Vänge för att hjälpa mig sortera ut lite av mina grejer som blivit kvar efter renoveringen av mitt rum. När vi var klara med det så drog  vi oss in i  mitt rum och körde en "mini gym-pass". Gick bra för jag känner mig piggare nu än dem senare veckorna pga den förbaskande förkylningen. Halv åtta tog hon bussen hem och nu sitter jag och väntar att klockan ska bli 21.00 för då börjar Svenska Hollywood fruar :)

Har kommer bilder från idag då jag och Felicia höll på och fjantade oss lite med mammas kamera.








haha, ja vi har lite udda humor..


Kommentarer
felicia

naaaw fina

2010-03-16 21:03:35
URL: http://feliciagustafsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0