OJ OJ AJ

Jag älskar torsdagar! Har bara sköna lektioner idag och så slutar vi klockan ett. Fast jag måste säga att sista lektionen inte slutade så bra. Bedminton vad på schemat och jag och Elina var ett tag.. För mig betyder det att man ska sammarbeta men för henne betyder det tydligen att man ska slå sin partnet i huvet med ett racket (hårt). Jag gick hem med en bula i pannan och ett blött öga.. så snyggt! Vill inte så hur det ser ut i morgon när jag vaknar!

Måste tilllägga att buss resan in till stan med Elina ooch Felicia var jäkligt spårad. Det är svårt att hålla sig från skratt när man är med dem två tjejerna! Hahah, jag älskar er ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0