Spring

Kom hem från IKEA för ett tag sen och vi fick med oss en del hem, dock inget till mitt rum som var hela poängen att vi åkte dit.. Har efter det hunnit ätit och lillkusinen felicia har hunnit varit här på fikabesök. Nu sitter jag och kollar på Håkans Bar med pappa och pia och jag har även hunnit slänga i mig en supergod, men onyttig, vaniljmunk. Jag har nog aldrig ätit så mycket fika på en och samma dag förut.. aj aj aj! Jo och sen vill jag tilllägga att klockan nio är det Svenska hemmafruar.

Puss och Kram.



Vill ha vår nu!


Kommentarer
felicia

på bilderna är det höst ;)

2010-03-30 18:02:47
URL: http://feliciagustafsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0