you can hate but never break me

Okej förbered er på ett tråkigt inlägg. Onsdag idag (Wow emma menar du det?!?!?!) men känns som måndag eftersom man var ledig igår vilket är riktigt skönt! Snart helg och då blir det paaartej, taggilation!

Öööh vad mer? Har två stycken pm att skriva vilket jag verkligen skjutit (poff poff) upp till det sista. Så sitter med det på mitt härligt hårda golv, bara för att inte somna, och jobbar med! Ska bli så HELVETES JÄVLA skönt!

För övrigt har min dag sett ut så här: Tog ungefär en timme för mig att rulla ur sängen, min underbara mamma saved my day och skjusade mig till skolan (som alla andra dagar), hade företagslektion och var för en gångs skull aktiv, fick till bara engelskaprov (MV..fucking..G bitches!) och lite plugg i bibblan med M.Rashedi på det! Awesome!


Ja tack!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0