Början av resten av mitt liv

Sitter och skriver på mammas iPad så texten kan bli lite knarrig!

Känner att gränsen är nådd då det gäller onyttigheter, ska ta tag i träningen och kroppen nu! Var ute och sprang 7 km igår och gymmade idag så det är en början i alla fall!

Vad mer har hänt? Fått klart för mig att mitt nya schema suger. Känns som man kommer spendera de kommande 1,5 åren i skolan. Varje minut. Men får väl försöka göra det bästa av det, har fortfarande mina tidiga fredagar! Thank god for that..
För övrigt så har jag varit med min älskade Miloman sen lördags så det kändes väldigt ensamt att sova igårnatt :( Men vi ska ha myskväll imorgon (endast nyttigheter, of course) så jag överlever nog!

Nu står maten på bordet så ska stänga av det sociala och umgås med mamma och Robert som jag inte sett på ett bra tag! KRAM.

P.s Thailand here I come!


Kommentarer
Anonym

sv jaa jag hade med den dit men den såldes inte så tog med hem nu hittar jag den inte :(((

2012-01-12 23:59:39
URL: http://peerla.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0