UPDATE

Hej igen! Trots min extremt dåliga uppdatering senaste tiden tycker jag att det är kul att se att jag fortfarande har några som tittar in här varje dag. Anledningen till att jag inte skrivit är för att nu har slutspurten innan studenten kommit och pjuuuuu vad med grejer det är som ska göra i skolan! Känns som att lärarna tar sista chansen att kasta skit på oss för alla jobbiga stunder vi gett dem..

Vad har hänt sen sist?
- Jag har börjat gymma med Ronja, stort plus i mitt just nu. Komma bort från skolan och snacka skit med bästisen är alltid uppskattat!
- Jag har övningskört en hel del, hemma och på körskolan. Jag kör på Trafikskolan körkortet och tycker dem är jättebra! Jag har Petra som lärare och hon är jätteduktig på att förklara och hjälpa mig. Rekomenderar om någon går i körskoletankarna.
- Jag har hängt med tjejerna och firat några av dem. Partaay.
- Jag har även fått hänga med min syster som var på besök från Oslo. Hon tog med sig Love den här gången och det var riktigt kul att träffa honom!
- Jag har gosat med mina andra halv, han får mig alltid att skratt och må sjukt bra!
- Och sist men inte minst har jag planerat och taggat till min student. Idaf är det 43 dagar kvar och ibland känns tiden världigt långsam och ibland väldigt snabb. Känslorna är blandade, ska bli sjukt skönt att sluta skolan men samtidigt kommer jag sakna alla. Har lite panik över vad jag vill göra sen också... Tankar tankar... Jag skrev inbjudningar igår i alla fall och det blev runt 35/40 stycken. Hoppas verkligen på bra väder så man kan vara ute för att få in alla dem i huset kan bli problem haha.

Idag börjar jag klockan 12 men vara uppe redan vid halv åtta. Jag har suttit och övat på mitt nationella tal som jag ska ha senare idag. Förhoppningsvis går det bra, ska bli sjukt skönt att få det avkryssat från min Att göra-lista! Efter det ska jag till gymmet och träna bort helgens godheter. På återseende! 
 

Kommentarer
Ronja

Du är så duktig älskling! Glad att jag har en sån fin människa som dig i mitt liv

2013-05-01 19:52:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0