HEJ IGEN

Det har inte ens gått en vecka sen studenten och jag har redan fått fnatt. Jag vill göra så mycket och jag vill göra ALLT NU!

- Åka till USA
- Åka till London
- Åka till Oslo
- Åka på matresa till Indien
- Grekland med Ronja i augusti!!
- Ullared med Lovisa den 28e, tagga haha!
- Hänga med mina finaste tjejer
- Jobba i Australien
- 2 månader i Thailand
- Finnö
- Skaffa lägenhet

Listan är lång, vet inte riktigt var jag ska börja. Och hur mycket jag skulle våga! Idag har det verkligen kliat i kroppen efter äventyr. Men självklart har jag bara varit inne och plugga körkortsboken. Imorgon ska jag träffa min Ronja. Ska försöka utnyttja hennes körkort och få med henne på äventyr haha, frågan är hur det kan sluta..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0