FJÄDERLAMPA PASSANDE TILL PÅSKEN



Kort beskrivning av min dag: Vaknade tidigt som tuppen, rullade till skolan och härdade mig igenom två lektioner, åkte ner på stan med Sofia och köpte mig två exakt likadana linnen, syndade en äppelpaj under en plugg-fikade på Coffeehouse by George, åkte till Bellis med mamma och köpte två nya lampor till mitt rum, blev känd på tv, pluggade, pluggade igen, städade rummet, bloggade. That's it!

Nej men tillbaka till mina lampor. Köpte en lampskärm på Bellis blomsterhandel och en till lampskärm + två lampfötter på Rusta i Stenhagen. Kan väl säga att växa upp med en inredningsgalen mamma har satt sina spår.
 
Jag har filosofiprov på fredag som jag har jagat upp mig lite över. Noll intresse för att plugga + för mycket intressanta saker på tv:n = noll fokus. Pluggningen har gått trökt men det går framåt. Har gjort alla instuderingsuppgifter och läst en del i läroboken så en dag till med pluggande och jag klarar det galant, hoppas jag..

Sovgott!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0